View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Max-Mekka Vis innlegg
Muradi og deg, dere er jo bare patetiske? Hvorfor skulle de hvite få slippe inn mens den fargede ikke skal? De er alle underage?

Det er ikke å komme unna at det er hverdagsrasisme overalt, kanskje uten at man merker det også. Vi har fått en holdning som er helt jævlig, og jeg tror at nesten alle i Norge bidrar til å opprettholde rasismen ved å bidra til passiv og direkte rasisme, som kanskje ikke nødvendigvis er veldig alvorlig, men alle monner drar, og dette gangen drar det den negative veien.

Har selv opplevd å bli konfrontert av en farget med at han sa jeg var rasist, og er enig at noen misbruker det litt vel mye til sitt beste, men når man finner diskriminering i samfunnet, som her, så er det klar rasisme. Hva skulle det ellers vært?
Vis hele sitatet...
Trådstarteren var under 23 år. Ferdig med det. At vennene hennes/hannes kom inn, selv om de ikke var gammel nok, var sannsyneligvis bare tilfedlighet. Det kan godt hende at trådstarteren ser mye yngre ut enn vennene, og dermet ble fersket. Jeg synes at å kalle denne saken rasisme er idiotisk. Det er min mening, så lev med det istedet for å kalle folk for patetiske.