View Single Post
Så faktisk noen som snakket om mikrolån her i denne tråden... Hvordan kunne det virket her i Norge?

De fleste som tigger her er enten narkomane eller utlendinger. Og ingen av de klarer å holde det de lover. Pluss at samtlige som tigger får også trygd fra staten, som sansynligvis er mer enn det de noen gang hadde fått på mikrolån...

Det jeg sier er bare at de som tigger i dette landet. Har kommet i den situasjonen selv. Jeg har absolutt null sympati for noen av dem i det hele tatt. Ta f.eks narkomane. Alt de vil ha penger til er dop, de får mat og leilighet fra staten. Og hvorfor skal jeg gi mine penger som jeg har jobbet for til en fyr som bare kommer til å bruke det på dop? Og utlendingene som tigger. Vel, de har aldri gjort noe positivt for vårt land og rike. Hvorfor i helvete skal jeg gi penger til en som faktisk har fått lov til å komme til vårt nydelige land? Har ikke vi gitt utlendingene nok?

Anyways. Det jeg vil fram til er at ingen som tigger, fortjener noe som helst. Utenom det fåtallet av sigøynere som setter opp store forestillinger og legger en hatt under scenen hvor folk kan legge penger.

Skulle vært skutt alle sammen...