View Single Post
Har prøvd mye rart av kosttilskudd oppgjennom og det som jeg føler funker er:
Magnesium for muskelavspenning etter trening, tar det et par timer før jeg skal i seng
Sink for å booste kroppens kapasitet til testo-produksjon
3-4 paranøtter morgen og kveld
Kapsler med fermentert torskelever, bruker et merke som heter Green Pastures, 2 kapsler morgen, 2 kapsler før sengetid.
MSM for leddsmerter

Bromantane er også fint, men er på dopinglista til WADA så hvis du vil beholde natty-kortet dit så styr unna, men funker veldig fint for meg med ingen bivirkninger men god prestasjonsøkning.

Tar også Ashwagahnda for å dempe kortisol. Kan også anbefale intermitterende fasting, altså at du har et vindu på 4-5 timer hvor du spiser, og resten av dagen spiser du ikke - bra å kombinere dette med trening da veksthormon konkurrerer med insulin i kroppen din - med andre ord unngå å spise de siste 6 timene før du går i sengs så du legger deg til å sove uten insulin-spikes og dermed kan få mest mulig HGH i systemet.

Ellers er det en urtemiks som heter Testojack2000 som jeg har god erfaring med ifht libido og testo-boost, men alt dette blir jo anekdotisk. Gjør din egen research.

Prøv også å spis minst 4 egg om dagen. Kortisol er precursor til testosteron, og egg inneholder ellers jævlig mye snadder for kroppen din.
Sist endret av Revbatim; 8. desember 2020 kl. 19:45.