View Single Post
Sitat av Tarm Vis innlegg
Fikk utskrevet apodorm,valium og stilnoct av fastlegen fra jeg var 14år for insomnia, sosial angst og ptsd. og ved behov enda snart 33 år.. .så det at folk under 18 ikke får utskrevet benzo er bullshit. Men det er selvfølgelig veldig varierende fra lege til lege.legen min er snill og skriver som regel ut det jeg anbefaler selv untatt xanor,rivotril og dolcontin .
Vis hele sitatet...
Tror nok en del har endret seg siden da , regelverket osv Kan skjønne at de ikke gir til folk under , pga avhengithetspotensialet .
Hvis det ikke lar seg gjøres , får man vel bruke andre metoder

Sitat av DfenZ Vis innlegg
@Tarm at du fikk det utskrevet for omlag 20 år siden sier veldig lite om hvordan ting er per dags dato. Selvfølgelig vil noen leger være mindre strenge enn andre når det kommer å skrive ut benzodiasepiner, men de har jevnt over blitt mye strengere og det er ekstremt sjeldent at det skrives ut mot angst uten at annen behandling allerede er utprøvd.


TS: Nå virker det heldigvis som at du er innstilt på å gjøre noe med angsten, men at du har hengt deg opp i benzo som løsning. Alderen din tatt i betraktning er det heller ikke så rart at du ønsker en quick fix uten å ha en fullverdig forståelse av konsekvensene på lang sikt.

Som flere never er det ingen automatikk i at du vil få det utskrevet før det meste av C-preparater samt terapiformer er utprøvd uten nevneverdig effekt. Du kan selvfølgelig forsøke å lure systemet ved å ikke ta medisinene du får utskrevet og å ikke ta terapien seriøst, men det kommer til å ta lang tid og kreve at du er en eksemplarisk skuespiller 24/7 mens det hele pågår. Samtidig må du klare å holde styr på alle løgner du serverer leger og behandlere uten at de blir mistenksomme. Alt i alt vil du ende opp med å bruke mer tid og krefter på å prøve å lure systemet enn du ville på å gi det som anbefales et verdig forsøk. Og hva frister egentlig mest av en angstfri hverdag eller en resept på piller?
Vis hele sitatet...
Har prøvd c preparater før , blir likegyldig/følelsesløs Funker ikke mot angst ihvertfall etter min mening Selvfølgelig vil de prøve alt annet først , server vanlig Så eneste alternativ er vel å kjøpe ulovlig ser det ut som
Men man vet aldri hvacde inneholder
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 21. august 2019 kl. 19:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.