View Single Post
Hei og hå! Har sett lignende tråder til denne, men de begynner å bli gamle så tenkte jeg skulle peise på med en ny en siden jeg synes det er oppsiktsvekkende mange som spør om hvordan man skal gjøre ting "første gangen" og at det faktisk er så tilgjengelig at det blir et større og større problem.

Det er som du blir fortalt når du er liten og i ungdommen; Første gangen er en helt fantastisk følelse, og etter litt tid er det bare det negative. Dette er faktisk helt sant, og gjelder 95% av mennesker som bruker stoff.

Problemet med dette er at når du først har kjent denne følelsen, så blir du mest sannsynlig ikke umiddelbart avhengig, men du har sprengt en grense og når du er svak i situasjoner som foreksempel når du er full vil du ha mer. Til slutt så blir det like normalt som å ta en pils, kanskje til og med vanligere. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men når du står i situasjonen så skyter du fra hofta.

Føler dette ble en veldig trist skrivning, men føler det er nødvendig siden jeg selv ikke var "moden nok" til å tenke lenger frem i tid når jeg stod der selv. Morsomt viss folk fyller på nedover Og stay safe!