View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler jeg burde legge inn personlig input i denne tråden, jeg endte opp i et "hasjmiljø" når jeg var 15, snart 16. Meg og kameratene mine eller bare meg røykte så og si hver eneste dag og det endte opp med at når jeg fyllte 17 så begynnte jeg å slite psykisk på grunn av det. Begynnte sakte å slite med derealisering, depersonalisering og angstanfall hver eneste gang jeg røykte, men så dum som jeg var fortsatte jeg. Var ikke helt til jeg kom i en mild psykose for 3 uker (som ingen bortsett fra meg visste) at jeg bestemte meg for å slutte. Er 18 nå og den dag i dag tåler jeg ikke hasj i det hele tatt, røyker jeg ett eller to trekk på en fest for eksempel mister jeg grep på virkeligheten og føler som om jeg holder på å dø. Mange av de jeg pleide å røyke med sliter enten med de samme problemene jeg har eller og har sluttet eller så har de begynt med 2cb, extacy og eventuelt kokain og speed. Nermest alle jeg kjenner som røykte ofte eller daglig hadde begynt å få psykiske problemer, sier ikke at dette er normen da.

Folk er forskjellige og så mye uhell jeg personlig har hatt angående hasj har jeg ingenting imot lovliggjøring eller folk som røyker. Bare sier at ja, det kan skje og det er faktisk veldig få folk som jeg kjenner iallefall som klarer å røyke hver dag i flere år uten å få noe som helst konsekvenser for psyken. Bare litt input fra personlig erfaring.