View Single Post
Sitat av xghost Vis innlegg
Synes det er bra at det hjelper mot angsten din. Men jeg må spørre, hva jobber du som? Klarer du å fungere i en jobb, til tross for å ha røyket i over åtte år i strekk?
Vis hele sitatet...

Jeg føler jeg får flere ideer når jeg røyker, og ja selvfølgelig er jeg kreativ når jeg ikke røyker, men jeg finner mer inspirasjon når jeg hører musikk, maler osv når jeg røyker.
Det er meg, så hvis noen syns det er bullshit, så får de bare tro det. Jeg blir hvertfall mer kreativ og tenker dypere.

Jeg jobber ikke nå, men jeg har søkt mye, men får ikke pga hull i cven.
Jeg blir jo kvitt angsten når jeg røyker, så det sier seg selv at jeg klarer å jobbe, jobba mye før da jeg røyka og

Sitat av yomomma Vis innlegg
Jeg føler jeg får flere ideer når jeg røyker, og ja selvfølgelig er jeg kreativ når jeg ikke røyker, men jeg finner mer inspirasjon når jeg hører musikk, maler osv når jeg røyker.
Det er meg, så hvis noen syns det er bullshit, så får de bare tro det. Jeg blir hvertfall mer kreativ og tenker dypere.

Jeg jobber ikke nå, men jeg har søkt mye, men får ikke pga hull i cven.
Jeg blir jo kvitt angsten når jeg røyker, så det sier seg selv at jeg klarer å jobbe, jobba mye før da jeg røyka og
Vis hele sitatet...
Og de hulla i cven er pga et annet rusmiddel som ikke er noe bra for noen.
Sist endret av yomomma; 23. desember 2017 kl. 20:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.