View Single Post
Sitat av daffe Vis innlegg
Kan vel konkludere med at siden man ikke hører noe så har det gått helt ræva. Kjenner selv ingen som gidder å kjøpe dab adapter til bilen hvis den ikke har dab fra før. Det er fler og fler som bruker spotify. Kommer selv aldri til å kjøpe ett dab adapter og kutter ut Radionorge og lytter heller på lokalradio eller en USB brikke med musikk.
Vis hele sitatet...
Jeg tror også det har gått rævva. Kommer ikke til å kjøpe adapter jeg heller ettersom jeg også bruker spotify.
Radio er ikke såå viktig for meg, i hvertfall ikke så viktig at jeg er villig til å kjøpe nytt og dyrt utstyr for å høre på.

Flere som bor i distriktene klager også på at DAB-nettet ikke virker som det skal, men de skal visst ordne det iløpet av sommeren. Jeg syns det er litt idiotisk å slukke FM-nettet før DAB-nettet er klart til bruk.

Det hadde vært interessant å sett tallene. Kanskje er de ikke så dårlige som jeg tror heller. De fleste av mine venner og kolleger sier de heller ikke skal kjøpe seg DAB. Det er bare derfor jeg syns at det ser ut som at veldig mange tenker akkurat sånn. Selvsagt er det også mange som har kjøpt seg DAB der jeg bor, men det virker ikke som at de er like mange.