Tråd: Speedballing
View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Høres veldig lite overdramatisk ut og veldig fornuftig ut. Å "overdosere", i ordets rette forstand, er veldig vanlig med førstegangsbrukere av opiater. Da særlig legemiddelopiater - fordi en ikke innser hvor jævlig svakt det en får av heroin faktisk er. (I tilfellet tvil - overdosere = ta så mye at opplevelsen blir jævlig, ikke faktisk ta så mye at en stryker med. Er nok minst like vanlig å svette ihjel og spy ut det en har, som det er å bare ha det chill første gangen(e).)

Fra en som har snowballet/speedballet hver dag i årevis. Det er noe annet når man har bygd opp toleranse i kropp og sjel.
Vis hele sitatet...
Ja, helt enig. Det er sterke stoffer jeg har med å gjøre, som jeg igjen blander med amfetamin. Ville ikke at dette skulle høres ut som en invitasjon til andre. Hovedsakelig for å utforske min naive nyskjerrighet, gjøre den offentlig, se om det fins noe tips, så om noe skulle skje, så har vi det svart på hvitt.
For en eller annen gang ville jeg nok prøvd dette uansett, så da var det greit å gjøre det på en fridag med en god kompis tilstede som har mer erfaring enn meg.(litt billig unnskyldning, men la gå)
Så slipper jeg den ene helgen hvor dømmekraften er et annet sted og nyskjerrigheten tar overhånd, setter en +- smell hvor ting blir gjort uten eller med minimal kontroll..og alt går til helvete. (Kunne jo gått til helvete idag også for den sakskyld)
Jeg burde kanskje fått det klarere frem at jeg har en liten toleranse for opiater
Opiat doseringa jeg brukte tror jeg fort kunne blitt for mye for en uten toleranse eller med, for alle reagerer jo ulikt. Så dette burde på ingen måte ses på som en fremgangsmåte eller guide.
Sist endret av skrpappa; 11. februar 2016 kl. 20:16.