Tråd: Speedballing
View Single Post
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Det er paste, så uten for mye styr så er det lett å bare ta det på vekta og droppe det. Men jeg er på ca 0.15 amf nå(tre drop over ganske lang tid)
og 15mg oxy og 10mg morfin er inntatt. Tror ikke jeg kommer til å dra den så veldig mye lenger når det kommer til mixinga nå. Jeg kjører nok på med en 5-10mgs oxy til og muligens et lite dropp noe senere.
Fin form. Ikke noe å juble over, men nå har jeg jo også tatt ganske småmengder opiater til forhold til toleransen min. Men at speedballing er en påkjenning for hjertet er jeg ikke i tvil om. Ikke det at jeg har noe smerter eller at det er noe spesielt urovekkende ved pulsen, men har en følelse av at hjertet jobber litt på overtid(mens sannsynlig fordi jeg overanalyserer rusen veldig). Kiler i hjernen, føler den lille berykta twitchinga såvidt. Kjenner jo at det hadde vært jævla digg å dosere hardere enn hva jeg har gjort nå, men kvier meg med å balansere lenger ut på kanten.
Er det digg? Ja
Men er det verdt å risikerer hjertet sitt? Nei.
Så ja, speedballing er digg og jeg kan forstå hvorfor folk som bryr seg svært lite om konsekvenser ovenfor egen kropp trøkker, røyker, snorter eller dropper coke/amf og minus/opiater(da det sikkert er 10 ganger så digg som det jeg opplever nå). Det var vellykket enn så lenge, men anbefaler absolutt ingen annen å gjøre det jeg gjorde nå, selvom jeg bare er på "pingle" doser.

Vil bare legge til:
Ja kanskje noen tenker jeg er litt vel overdramatisk ang dette.
Vi har de som har vært avhengig av coke og hero, drevet med speedball hver eneste dag i flere år og lever fortsatt, andre har dævva ved first try(men igjen; slik er det med det meste av drugs, dessverre).
Uansett så tenker jeg det er greit å vise alvoret ved denne mixen.



0.3 med amf, 20mg oxy og 40mg morfin ble resultatet, og brukte tipset ditt med å prøve meg frem veldig i det små. Nå er formen helt konge. Svetter som faen, men pulsen er ok, ikke noe smerter i bryst. Første og siste gang, men fortsatt veldig vellykket.
Vis hele sitatet...
Høres veldig lite overdramatisk ut og veldig fornuftig ut. Å "overdosere", i ordets rette forstand, er veldig vanlig med førstegangsbrukere av opiater. Da særlig legemiddelopiater - fordi en ikke innser hvor jævlig svakt det en får av heroin faktisk er. (I tilfellet tvil - overdosere = ta så mye at opplevelsen blir jævlig, ikke faktisk ta så mye at en stryker med. Er nok minst like vanlig å svette ihjel og spy ut det en har, som det er å bare ha det chill første gangen(e).)

Fra en som har snowballet/speedballet hver dag i årevis. Det er noe annet når man har bygd opp toleranse i kropp og sjel.
Sist endret av Tøffetom; 11. februar 2016 kl. 19:25.