View Single Post
Er ikke noe problem at maks belastning er på 30 kilo på platene, er ikke verre en å slå inn noen lekter under.
Mest sannsynlig så har jeg ikke 30 kilo på hver uansett.

Sitat av SpongeFrog Vis innlegg
Er ikke noe problem at maks belastning er på 30 kilo på platene, er ikke verre en å slå inn noen lekter under.
Mest sannsynlig så har jeg ikke 30 kilo på hver uansett.
Vis hele sitatet...
Edit: Har nå kjøpt hylla

[quote=SpongeFrog;3210107]Er ikke noe problem at maks belastning er på 30 kilo på platene, er ikke verre en å slå inn noen lekter under.
Mest sannsynlig så har jeg ikke 30 kilo på hver uansett.



Edit: Har nå kjøpt hylla

Er ikke noe problem at maks belastning er på 30 kilo på platene, er ikke verre en å slå inn noen lekter under.
Mest sannsynlig så har jeg ikke 30 kilo på hver uansett.


Edit: Har nå kjøpt hylla. Noen som har forslag på åssen jeg skal få boret hull den øverste etasjen?

Platene er justerbare så det er bare for meg å ta ut en å justere hvor høyt jeg ønsker at di sitter.

Er ikke noe problem at maks belastning er på 30 kilo på platene, er ikke verre en å slå inn noen lekter under.
Mest sannsynlig så har jeg ikke 30 kilo på hver uansett.


Edit: Har nå kjøpt hylla. Noen som har forslag på åssen jeg skal få boret hull den øverste etasjen?

Platene er justerbare så det er bare for meg å ta ut en å justere hvor høyt jeg ønsker at di sitter

Beklager at post er rotete, men det funket ikke å redigere det vekk. Les kun nederste.
Sist endret av SpongeFrog; 16. februar 2015 kl. 13:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.