View Single Post
Det har ikke noe å si hva du bruker, for det kan være litt fra person til person hvordan de gjør det. Noen bruker 1.5ml vann og 16mm kanyler for å få det innenbords fortest mulig, mens andre bruker 3ml og de hvite på 12 eller 13mm. Forskjellen er jo gjerne at når man bruker mer vann, så blir det ikke så sterkt til årene, og når man bruker tynnere nåler så får man ikke like mye arr og sånt etter å hva brukt det ei stund.

Når det er sagt så vil jeg fraråde deg å velge det der. Jeg har rusa meg i mange år, først med snorting så gikk det over til nåla, og jeg må si det at nåla er faktisk den ene store tingen jeg kan sette fingeren på at det var et dumt valg. Det er ikke sånn at jeg angrer så veldig, for jeg ble jo hinsides rusa og ganske så konstant etter å hva begynt med den, men så var det jo det at jeg forandret meg en god del også....Når man blir glad i en sånn ting, som til tider kan føles så sykt bra, så får man litt andre prioriteringer i livet. Før hadde jeg mye kontakt med barndomsvenner og familie og sånt, men etter at jeg begynte med nåla er det bare den jeg bruker tid på.

Altså det går fint an å bruke nåla i mange år uten å ende opp i rennesteinen eller på en kirkegård. De færreste verken ser eller hører det på meg hvert fall, men det var så ufattelig mye enklere og uskyldig før når det bare var disse stripene, for når man begynner å jakte på rusen gjennom nåla så snakker vi en helt annen lek altså...Har også en del venner som har mista seg sjøl fullstendig etter at de begynte med nåla, så vær obs på at det _kan_ gå skikkelig ille...

Sorry, men jeg følte det var litt nødvendig å bare nevne det.