View Single Post
Veldig sterk tråd det her, lest den et par ganger. Livet kan by på absolutt alt fra sykdom og fordervelse til forelskelse og genialitet. Uten å ha noe som helst kjennskap, bortsett fra å lese på freak, virker det som om livet til tøffetøm er en del mer ekstremt enn hva vi andre dødelige er vant til, på godt og vondt.

Det har blitt fjernet en del innlegg i det siste. Spesielt etter comebacket var et fatkum. Tøffe ba jo om det også, så vi får håpe st det er tilfellet med det andre som er fjernet også. Personlig så syns jeg nesten tråden skulle fått lov til å leve og utvikle seg, men selvfølgelig litt etter Tom sitt ønske med tanke på redigering.

Dette er en unik mulighet, for meg personlig i hvert fall, til å få et innblikk i noe som er temmelig langt i fra min virkelighet. Kudos til Tom som gjør dette, jeg heier på deg! Men samtidig så håper jeg at dette ikke blir redigert i hjel.

Ha en fin kveld freaks, endelig lørdag!

Fatkum, hehe, det var et morsomt ord!
Sist endret av Taxidriver; 24. november 2018 kl. 19:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.