Tråd: Oxy
View Single Post
Har du prøvd Sarotex? Det kan hjelpe til på smerter og søvn. Kan du klare deg uten Oxy ville det vært veldig bra, særlig når du merker at du får en rusfølelse av å mikse Ritalin og oxy. Nå bruker du lite oxy, og det er bra at du er ærlig med deg selv. Nå har du mulighet til å tenke at dette potensielt kan skjære seg. Å mikse og trikse dette innimellom for å ha det "godt" vil på sikt bare føre til problemer.

Når det er sagt forstår jeg at du har kroniske smerter. Det er helt jævlig, men det finnes ganske mye du kan prøve. Jeg ville i alle fall ha drøftet det med legen. Har du prøvd Sarotex kan det være det finnes andre ting du kan prøve. Nå bruker du så lite Oxy at du kan klare å komme deg av det uten at det er helt jævlig for kroppen. Imponerende at du har klart å komme deg ned fra 90 mg døgnet.

Stå på! Legen vil kun ditt beste. Nevner du at du noen ganger opplever en slags rusfølelse med oxy+ritalin, og at du er litt usikker på om det potensielt kan føre til at din går skeis vil jeg tro legen vil gjøre alt i sin makt for at du fremdeles får smertelindring. Kan hende noe annet foreslås. At man kan kjenne på en rusfølelse når man bruker slike medisiner er ikke rart. Det vet alle leger at skjer. Det gjelder å finne det nivået hvor smertene blir levelige, samtidig som man ikke på noe som helst tidspunkt tar en ekstra tablett for rusens skyld.