View Single Post
Fly treffer twin towers. Ganske så høyt oppe også. Bygningene raser ned veldig fort, samt man kan se eksplosjoner lengere ned, mens bygningen raser. Om det jeg har sett er manipulert så kan vi se bort ifra dette.
Men man trenger ikke å være rakettforsker for å forstå at det er fysisk umulig å få en byggningen til å bli rasert såpass fort av et par fly på toppen, da skulle selvfølgelig det resterende stått igjen. Det var bygd for å tåle en del.

Ingen fly kunne rasere et sånt bygg på den måten. Det ville tatt den delen de traff og over, men ikke hele byggverket. Det å blindt stole på terrorisme blir for dumt.

Jeg har ingen problemer med å forstå det, største parten av oss tror jo på det myndigheter og nyheter forteller oss, og tar det for god fisk.

Vi lærer også så lenge vi lever, tar litt herifra og litt derifra.. kilder her, og kilder der, men det med twin towers har isåfall skjedd på en annen måte enn et par fly.
Kanskje det er lettest å forholde seg myndigheter og nyhetssendinger, men det må ha vært noe mer for at det skulle rasert på den måten.

Jeg synes det er veldig fasinerende egentlig at vi har akseptert den offsielle versjonen. Sier for mitt vedkommende hvor ille det står til med oss mennesker iforhold til å akseptere hva som skjer på nyheter.

For å ta et scenario: Ole har vært på jobb i hele dag, han må handle middag til 2 barn og kone. Han er sliten og redusert, han vil bare slappe av før han skal på jobb imorgen. Men han skrur på nyhetene hver dag som de fleste gjør og tar det som en god fisk at dette er hva som har skjedd i distriktet, landet og verden idag. Og hvorfor skal ikke han tro på det, når han prater med kjente så får han til og med bekrefta at det var en dødsulykke som ble observert av en bekjent, og dette kom på nyhetene.

Og Ole tar nyhetene, og tenke er at dette er hva som har skjedd i verden idag, nøkternt og fair. Men det betyr ikke at det ikke kan være en manipulasjon. Fordi er man god i bedrag, så mikser man sannhet med usannhet.
Sist endret av Valadar; 24. september 2018 kl. 23:03.