View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av satoshi Vis innlegg
Alt om dimesjonene til jorda i khepospyramiden er i kilden jeg faktisk viste til
Vis hele sitatet...
Det er ikkje ei kjelde. At det er ein samanheng er ein påstand. Som eit absolutt minimum må du utdjupe kva samanhengen er.

Elles er det totalt irrelevant.
Sitat av satoshi Vis innlegg
Skulle gjerna ha linka flere kilder men har ikke tid å søke opp alt jeg har brukt, skjønner at dette blir feil. Men jeg synes Hancock of Carlson har noen rasjonelle argumenter. Carlson er en ren faktamaskin og viser alltid til fysiske eksempler på påstandene han kommer med. Jeg er ikke ekspert på temaet i det hele tatt men jeg har formet en mening som jeg synes ikke er allt for sprø.
Vis hele sitatet...
Har du verifisert at det faktisk... er fakta? Eller tar du ei kjelde sine påstander for god fisk? Er faktoidane relevante for påstandane han kjem med? Du er ikkje ekspert på temaet, men lytter til ein som går totalt på tvers av alle som faktisk er eksperter på temaet. Er ikkje det eit raudt flagg for deg?
Sitat av satoshi Vis innlegg
Dette er jeg uening i, jeg kan jo også spille det kortet og si at jeg er kritisk fordi jeg ikke helt stoler på det flertallet mener er riktig? Hvorfor mener du at jeg ikke er kritisk fordi jeg hører på Hancock og Carlson? Bare fordi du ikke har samme mening som de?
Vis hele sitatet...
Det er ikkje det at eg ikkje har samme meining som dei. Det er det at tøvet dei lirer av seg er demontert så grundig at det ikkje er morsomt. At du ikkje har fått det med deg understreker at du ikkje har så veldig stor kritisk innsats.