View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er kjent for jack-shit. Akkurat som jeg vil.
Jeg har blitt portetert på riksdekkende Tv og aviser en del ganger, men tviler på at jeg er kjent av den grunn. Noen av mine nærmeste vet om det, andre ikke.

Om det er historier du er ute etter, kan jeg fortelle at jeg har mottatt et slapt håndrykk av sittende statsminister som takk for min innsats. Jeg har ved senere anledning vært få meter unna gjeldende minister i samme rolle mens jeg har båret dødelig våpen uten at det var noe som var planlagt.

Og siden det er nevt i førsteposten kan jeg meddele at jeg har vært på riksdekkende TV, avis og radio uten at det i nevneverdig grunn har gjort meg til noen "kjendis" for forrhold som er mindre bra.
I samme momenent må jeg vel nevne at jeg er prtretiert i lokale medier for enkelte ting jeg har deltatt i. Noen er jeg mindre stolt av, men ikke så gale at jeg klandrer meg selv for det, og noen fordi jeg var ung, dum og oppriktelig frykta for mitt eget liv.
Sistnevnte er noe jeg virkelig vil anbefale andre å havne borti. For ,eg skjedde det "plutselig" sett med nye øyne, men i retrospektiv er det mindre overraskende enn man skulle tro kunne hende med en ellers lovlydig fyr.