View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Går du inn for å stadfeste alle tenkjelege og utenkjelege fordommer folk måtte ha om folk som digger Jordan Peterson...?
Vis hele sitatet...
Dette er helt usaklig.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er jo sjølvsagt eit falskt dikotomi du kjem med. Det er ikkje slik at dei to einaste vala for korleis ein oppfatter seg sjølv er billeg og erstatteleg, eller spesiell og uerstatteleg.
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke. Jeg har hevdet at det er lurt å ikke få en dame man vil ligge med til å føle seg lett på tråden. Mener man dette er feil må man nødvendigvis mene at det er lurt å få dama til å føle seg lett på tråden. Det er helt gjensidig utelukkende påstander, ikke en falsk dikotomi.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er heller ikkje direkte sjølvsagt at dei vakre teoriane dine om kva som fungerer og ikkje er korrekt, og at dei vil verte oppfatta likt av ulike personer.
Vis hele sitatet...
Nei,men det er ikke akkurat heroin jeg har servert freakforum heller da. Det er mulig å prøve om teoriene funker uten å bli fratatt muligheten til å "være seg selv" i fremtiden. Det funker for meg.Da kan det hende at det funker for andre også. Tenkte det var verdt å dele.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Enkeltpersoner er svært sjeldan representative for ei gruppe, fordi variasjonane innad i gruppa er såpass store.
Vis hele sitatet...
Dersom mange enkeltpersoner i en gruppe lar seg varte opp med en bestemt sjekketekknik er sjekketekkniken vert å lære tenker nå jeg. Vil du si at manerer heller ikke har noen verdi fordi ikke alle vil opfatte det samme som høflig? Går det ikke an å lære seg salgsteknikk fordi alle ikke vil respondere likt?

Den eneste personen i tråden som har tatt enkeltpersoners opplevelse som utrykk for hvordan man burde sjekke damer er *pi. De damene jeg møter på byen er både mange og ekstremt representative for den norske befolkningen.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det virker strengt tatt litt som om du ser på kvinner som ein homogen masse.
Vis hele sitatet...
Nei, men jeg tror det er noen helt klare klare tendenser når det kommer til hva kvinner synes er tiltrekkende.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er feil, uavhengig av kva Jordan Peterson måtte meine.
Vis hele sitatet...
Det er en stråmann, uavhengig av hva Jordan Peterson måtte mene.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
At du har såpass mykje strategier rundt det utstråler ikkje heilt sjølvsikkerheit for å vere ærleg, men framstår heller som relativt morsomt - på di bekostning rett nok.
Vis hele sitatet...
Var i det minste ikke så selvsikker før jeg ble flink til å sjekke damer.Fint for deg om du drar masse damer uten å engang prøve. Du trenger ikke å latterliggjøre de av oss som ikke er like heldige. Det er en form for selvhevdende bølleoppførsel forkledd som edel altruisme som jeg ikke synes er noe særlig ålreit. Se på meg damer. Jeg er så sterk at jeg ikke sympatiserer med svake menn!

Det gjør derimot Jordan Peterson. Han er der. Han kjenner frustrasjonen. Han leger sårene.

Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg har ikke en veldig spesifikk kravliste, men de bør kunne sosialisere uten en lapp med manus og sceneanvisninger på innerlomma.
Vis hele sitatet...
Burde jeg slutte å introdusere meg som sjekkekunstneren bennern også? Var overbevist om at damer digget å vite at jeg brukte sjekketriks jeg har lært på nettet helt til nå.