View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Her viser du at du rett og slett ikke har peiling på hva du prater om. Abstinenser til amfetamin og ADHD-medisiner kan ikke egentlig sammenlignes med abstinenser til benzodiasepiner. Abstinensene og suget til benzo kan være såpass heftig at de alene kan drepe deg, og du kan også bli totalt sprø. Abstinensene kan også vare i årevis.

Abstinenser til amfetamin er gjerne kortvarig og ikke nært like alvorlige. Trøtthet og evt litt depresjon i noen dager, kanskje noen uker, men dette er helt psykiske abstinenssymptomer. Det vanskeligste for de som skal slutte med amfetamin er gjerne det psykiske suget de har til stoffet/pillene.



Så klart de heller burde la være å studere. Alternativ medisin har 0 bevist effekt, det er nettopp derfor den blir regnet som alternativ. Hvis du tror at alternativ medisin er noe annet enn placebo så kan du virkelig ikke ha lest deg såpass godt opp innenfor temaet som du påstår.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke påstått at abstinenssymptomene er de samme, men begge legemidlene blir rettferdiggjort til å ha dokumentert effekt og faktisk får folk nærmest kastet benzoer etter seg av enkelte "snille leger", så poenget mitt var å beskrive hvor jævlig kynisk denne industrien er.

Det at alternativ medisin ikke har noe effekt, er også en påstand som kommer fra skruppelløse leger. Jeg bruker selv Encinachea og Sambucol hver gang jeg blir forkjølet og det stopper forkjølelsen i begynnelsesfasen. Jeg har derfor ikke vert forkjølet de siste 15 årene, og dersom du tror at det har noe med placebo å gjøre, da tviler jeg på et du er en særlig oppegående person.

Sist jeg fikk betente mandler, fikset jeg også det med alternativ behandling istedenfor å gå til legen for å få skadelig antibioitica. Ubehaget ble redusert med det samme og neste dag var jeg frisk som en fisk.

Jeg er klar over at alternativ behandling møter enorm motstand fra verdens mest kyniske industri, men det virker så det suser, det gjelder bare å skille klinten fra hveten og lese seg opp på andres erfaringer.. Den eneste forskjell mellom Big Pharma og narkodealerne på gaten er at sistnevnte ikke hevder at de prøver å hjelpe noen.

Det har også blitt avslørt at forskningsrapporter som ikke taler til fordel for et bestemt legemiddel blir undergravd, dvs. at flesteparten av disse blir holdt skjult for almennheten mens alle rapportene som taler til fordel blir lagt fram, og på den måten får man uriktige framstillinger av legemidlenes effekt.
Sist endret av seriouslowitch; 26. november 2018 kl. 11:25.