View Single Post
Sitat av ViceR Vis innlegg
Hvis du først skal hetse homofile, kan du finne deg en annen tråd.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg lei de idiotiske holdningene som har sprunget ut etter 22/7!

Liker mann ikke Eskil så er man homofob og hvis man ikke liker AP og er kritisk mot innvandring er man plutselig en rasistisk høyreekstreminst av en ABB-supporter. Det demokratiske Norge har etter min mening ikke blitt noe som helst bedre etter denne tragedien når er man mer intollerange ovenfor hverandres meninger enn noen gang. Personlig har min mening om Eskil Pedersen ingen ting med utøya å gjøre. Snarere er det det faktum at han ikke våger å se på skyggesidene inntregreringspolitikken i det norske sammfunn har. Gjør etniske Nordmenn jobben sin vil Norge blitt et drømmesammfunn uten problemer... Det er spesielt veldig vanskelig å se når man kun menger seg med utenlandske englebarn som engasjerer seg i politikk. Ikke at det er noe galt i å gjøre det som ble skrevet i sistnevnte setning.

Jeg vil heller ha en ungdomsarbeider fra groruddalen inn i AP med en stilling til å påvirke dette, fordi situasjoneni Oslo er langt mer en de kriminalitetstallene man får servert år etter år. Er man oppvokst på de virkelig multikultirelle stedene finner man fort ut at ikke-etniske nordmenn er genrellt greie folk, men likevel er det hos disse finner man flest problemer og dårligst holdninger. Det er bare sånn ting er og det er ikke nødvendigvis at noen oppvokst på Skien har vært vitne til og burde ta sterkest stilling til.

En annen ting som er trist er å se hvordan holdningene mange hadde for hverandre før Utøya var. Det første man skulle understreke etter bomben i Oslo var om gjerningsmannen var etnisk norsk eller ikke. Burde ikke fokuset være at vi alle er norske på tross av hudfarge og religion?

En smule offtopic, men men men.