View Single Post
Steven/Stephen Lynch!

Mannen skal visstnok være bannet i nesten samtlige amerikanske stater pga sine svært syke (og støtende for fintfølende amerikanere) tekster, selv syns jeg ikke han er så mye "verre" enn Otto Jespersen. Han synger for det meste, og det ligger et timesshow på google video med fyren, søk på el ray så finner du det som eneste treff. (begge fornavnene fører til treff, så søk ev på etternavnet om du vil høre/se mer).

Mange av sangene kan lastes ned via f eks emule også, bare søk på etternavn der også. Men det er dog ofte crappy opptak fra konsertene hans, så se heller på google video og youtube etter videoer, er lettere å følge med teksten da.

Edit: ser Jeff Foxworthy er nevnt, han finnes det også mange lange opptak av på diverse fildelingsprogram, vet ikke om det er så mange videoklipp av fyren, har ærlig talt ikke lett men vet du finner lydopptak. Veldig greit å ha om du skal på lage turer f eks, sitte og høre på stand-up show og le for deg selv

Kan også anbefale diverse show av jeff dunham, en buktaler med utrolig morsomme show og gode poenger. Lå et timesshow på metacafe som nå er fjernet, du kan ha flaks og finne andre steder også. fant ihvertfall delt på emule.


Mushy: Rowan Atkinsonshowet du tenker på er vel Rowan Atkinson Live som det heter på min kjøpte DVD. Antar du kan laste ned showet ved å søke på det navnet, og vet jeg har sett det på youtube eller googlevideo, men usikker om det ligger der ennå.
Sist endret av Lille My; 29. april 2007 kl. 14:59.