View Single Post
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Du får nyte dagen å finværet med og prøve å samle mot og styrke til du skal igang Sliter selv med opiater så du er hvertfall ikke aleine
Vis hele sitatet...
Nå har jeg kjølrn med assorert fludium, fikk faktisk tak i valium. 8'*5 mg. Der bør jeg trå varsomt kontra xanax pga virkningstid.
Uansett, lov å spille litt Tøyen holding på litt volum frem til kl er litt mer enn nå solbrent også. Hmm. Kåt. Haha. God vår folkens.

Ikke noe heroin siden fredag, det er er jeg fornøyd med. Så pleier jeg en lett alkolisme med litt hvitvin og etpr valium, ingen forpliktelser. Føler det er innafor, men mange er nok uenig!

Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Du får nyte dagen å finværet med og prøve å samle mot og styrke til du skal igang Sliter selv med opiater så du er hvertfall ikke aleine
Vis hele sitatet...
Ja, vet ikke om du har hatt noe langvarig omfattende. Eller om du har en IV problematikk. Jeg merka ufattelig sug i formiddag, skulle møte noen venner i spikersuppa for kaffe og tur ut i sola. Merkelig hvordan jeg bare connecta med de herofolka som jeg møtte. En slags contacthigh-greie. Klart, de er jo slitne, men tilknytningen er der allerede etter 14 dager med involvering i miljøet.

Unner meg selv å røyke litt sinn inne Kyllingklubber i ovnen. Dette må jo være en slags freak top #5 av i-landsproblematikk.
Sist endret av Bruker_Borger; 19. april 2021 kl. 19:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.