View Single Post
Var på klassetur en gang, og kjøpte det som viste seg å være penslet hasj.
Rulla en feit bønne, gikk opp til hotellrommet.. og DØDE i senga. Alt passerte i revy, og plutselig kom hele klassen inn på rommet mitt, sammen med kompisen min som lå i senga ved siden av.
Før dette skjedde så fortalte han meg at hele rommet var opp ned og han visste at han var i ferd med å dø. Jeg tror jeg var noe mer til stedet enn han, for jeg følte det var min oppgave å hjelpe han. Husker at jeg ville berolige han med at dette kom til å gå over hvert øyeblikk. Han satt på telefonen, og prøvde så godt det lot seg gjøre å skrive et testament på notatblokken sin men ingenting av det ga mening dagen etter.

Viste seg faktsk at vi hadde glemt å låse døra på hotellrommet, og at hele klassen FAKTISK hadde kommet inn på hotellrommet våres. Tror én av dem ringte både politi og sykebil, men husker ikke noe særlig mer enn dette. Bare at det var et reint helvete, og jeg våknet opp i en seng full av svette med klærne på, til tross for at vinduet var åpent.
Gikk ned til frokosten dagen etter og fikk mange rare blikk, kan jeg trygt si.....
Kompisen min som hadde ordna noe brunt. Dealeren skal visstnok ha sagt "this is the most craziest thing youll ever will try out, be careful"... virka som helt normal bønne bortsett fra at vi fikk mindre enn vanlig

Dette var forsåvidt et par år siden... hendelsen satte en støkk i meg, og jeg måtte bruke lang tid på å rette opp inntrykket som jeg hadde gitt klassekameratene mine. De trodde seriøst at jeg var sprøytenarkoman, selvom jeg bare røyka joint en gang i ny og ne'
Sist endret av Molekev; 4. desember 2016 kl. 02:47.