View Single Post
Jeg mener at hvis du skal sette et merke på kroppen, som sitter resten av livet, så bør det faenmeg være noe du har et spesielt forhold til. Jeg har to tatoveringe selv, og begge er ting som har betydd mye for livet mitt. De er ikke vakre, men de betyr noe spesielt for meg. De er ikke helt unike, men litt spesielle likevel. Den ene er et par ord som er veldig viktige for meg, og som nok ikke veldig mange i verden har på kroppen sin. Jeg valgte font selv, for å få en som var spesiell for meg. Den andre er jeg ikke alene om, men vi er en liten gruppe som har valgt å tatovere en felles ting på kroppen.

Tenk litt frem i tid. Er det kult å møte på andre folk som har nesten likt blekk som deg? Dersom det hadde vært en spesiell ting som betydde mye for alle som hadde den på kroppen, hadde jeg forstått det. Men å gå rundt med en katalog-tattis uten betydning som tusenvis av andre har? Se lengre frem i tid, og tenk deg om 10-20 år. Er tatoveringen din like kul da, eller kommer du til å tenke at dette var en barsnlig ting du gjorde i ungdommen?

Det siste spørsmålet er jeg litt i tvil om selv, men begge markerer ting som har vært viktige for å forme meg slik jeg er i dag, og det vil alltid være med meg.