View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Masclet Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei. Drit heller i å dele så masse det den 19-åringen sier på FB, og gå heller målrettet mot politikere og div andre maktmennesker. Mye mer strategisk, mye mer taktisk. Engasjér og påvirk politikere som har større sannsynlighet for få et positivt standpunkt ift legalisering - f.eks Venstre, MdG, og Rødt-politkere.

Drit i slik at dere personlig ikke er forbundet med cannabis. For min del hadde jeg aldri i verden klint ut legaliseringsartikler på FB - brukeren skal være "ren". Dog, artikkelen var grei den og fikk mange kommentarer skal jeg innrømme.

Vil dere ha snarlig legalisering så får dere gå i både dybden og bredden, og vise påvirkningskraft. Fordi for meg så likner dette litt vegetarmat-bevegelsen for noen år tilbake. Ingen tok dem helt seriøst, fordi de selv ikke hadde en klar agenda og klare målsettinger. Klimaforkjemperne/miljøbevegelsen har på annen side fått igjennom sine samfunnsomveltende krav i ganske stor grad.

..............
*folkens: les kommentarfeltet til artikkelen. Flere interessante kommentarer. Noen som har noen synspunkter på det de motstanderene av legalisering sier i en av toppkommentarene? Bl.a ei dame/jente der som ser ut til å ha bra peil og er sterkt imot.
Sist endret av aeon_illuminate; 30. mai 2014 kl. 18:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.