View Single Post
Sitat av RonaTa Vis innlegg
Overmakt...

Merkelig hvordan folk tenker. Verken Get, Telenor eller hvilken som helst annen leverandør er til for å behage verken deg eller noen andre kunder. De vil ha penger. Det skrikes som ville gåser hver gang noe faller utenfor deres personlige rimelighetsvurdering.

Kan din leverandør gjøre noe du er kjempeuenig i og fortsatt være innenfor regelverket, har du gjort en dårlig avtale.
Vis hele sitatet...
De er en overmakt i den forstand at de eier markedet. Kanskje i samarbeid med et par andre store, men de skviser systematisk ut nye som blir for store. Jeg er 100% enig i at det er penger som står i fokus for dem, de er ikke en frivillig organisasjon.

Og i og med at de så og si eier markedet, så BØR de ta kritikk nøye. Og det gjør de tydeligvis ikke i trådstarters tilfelle. Det var derfor jeg ble irritert opp basfo's innlegg som gikk så personlig hardt ut mot trådstarter.


Hvis du ikke skjønte hva jeg mente med det, så er det DU som har en svært merkelig tenkemåte. Må jo mates med teskje.

Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Stoppe kritikk mot en overmakt? I alle dager? Jeg blir mer og mer overrasket over hva det er du skriver på dette forumet. Det er da vel for fanken ikke snakk om å stoppe noens kritikk her, men en viss realitetssjekk over hvordan ting fungerer. Skjerp deg!
Vis hele sitatet...
I posten hans er det kritikk av trådstarter. Det nevnes at han har skylappene 100% på. Det er ikke sannheten. Du må også innse det.

Konstruktiv kritikk inneholder ikke personhets. Den grensa tråkkes over hele tiden på forumet her og burde strammes inn.
Sist endret av Taurean; 10. desember 2013 kl. 21:03.