View Single Post
Det lengste jeg har holdt meg våken på speed er 4-5 dager. Jeg husker at den siste dagen hadde jeg så vondt i kroppen, musklene, ryggen, alt, at jeg ikke orket å gjøre noe. Det verste var når jeg skulle få i meg noe mat. Jeg hadde ikke spist iløpet av disse dagene, og jeg var så sulten at jeg var utrolig kvalm blant annet. Det var en stor kamp å få i meg bare en liten smoothie som en «start up» på fordøyelsessystemet på en måte. Jeg klarte ikke å spise mer enn 2 skiver salami. Husker ikke så alt for mye, men den formen jeg var i, var den verste på lenge.
Jeg synes generelt at den følelsen du får når du veit at du MÅ spise noe, men du klarer det ikke, er en helt forferdelig følelse.
Dette var for et år siden. I dag er jeg helt ødelagt etter bare 2 dager, og klarer ikke å gå lengre. Aner ikke hva som skjer med det men.
Forrige gang jeg prøvde å gå lengre enn 2 dager igjen etter dette endte jeg i psykose. Men den gangen var jeg også utroollig stresset, så mulig det kan ha noe å si

Jeg er generelt ganske dårlig på å spise når jeg bruker speed. Tenker ikke på det før det har gått så lang tid at jeg er for kvalm til å spise noe som helst. Kompisene mine blir sjelden i så dårlig form som jeg blir selv om de heller ikke har spist...
Sist endret av Quellstid; 29. juni 2020 kl. 07:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.