View Single Post
Er vell mer eller mindre standard at jeg begynner å bli i ubalanse/lettere psykotisk tredje døgnet våken..har ikke noe problem med å få i meg mat når jeg er i perioder med daglig bruk,er kun når toleransen er veldig lav at mat inntak blir ett problem.Blir som regel ikke aggressiv av våkentida(har metoder jeg bruker for å unngå den delen),,men jeg blir i seriøs ubalanse,hadde en langvarig mental knekk på nesten ett år for en tid tilbake hvor jeg kjørte på med speed,benzo å diverse andre stoffer 7-14dager om gangen får å så sove/hvile i 3-5 dager og så pån igjen.Store deler av tiden var jeg vell det som kan defineres som halvveis psykotisk,for virkeligheten jeg befant meg i var fear and loathing in las vegas style...verste av alt var at jeg ikke klarte å fatte at det var speeden/søvn mangelen som forårsaket det bisarre jeg opplevde.


Skal nevnes at jeg har skjerpet meg å kuttet ut nesten alt av seriøst misbruk det siste året.Endelig klart å kutte ut daglig benzzo/subutex,brukte det daglig i nesten 10år.Å såklart slutta å tøye strikken når det kommer til speed.
Sist endret av JayHova; 26. juni 2020 kl. 22:30.