View Single Post
Hei freaks,

I helgen dro min kjære samboer innom en felles venn av våres som vi har kjent siden vi gikk på vidregående for å spørre om å få tilbake noen kroner han lånte av oss i november.Han har ikke svart på meldinger på en liten stund så dama svingte innom mens hun var i forbifarta.

Situasjonen eskalerer til at han tar kvelertak og hiver hu i bakken og kveler hun i flere minutter mens han sier han skal drepe hun og begrave hun i bakken. Det kom heldigvis noen som fikk rivd han av og stoppet han.
Samboeren min kjører hjem i reint sjokk etter hun kom seg vekk og det første vi gjorde var å ringe politiet. De kom innom og tok avhør og dokumenterte skader på hals rygg og nakke også ble hun hentet av ambulanse for videre undersøkelse siden hun fikk mer og mer vondt i ryggen.
Såvidt jeg vet dro politiet opp til han etterpå og tok et avhør, men han er en fri mann frem til det skjer noe mer, men jeg vet ikke hva gangen er i dette.

Har noen råd eller tips til hva vi gjør videre?Hvordan kan jeg gjøre livet hans så utrivelig som mulig? Noen som har vært borti slik hendelse før?
Jeg kjenner at det bobler av raseri i meg pga denne hendelsen og har mest lyst til å dra bort å gjøre diverse med han, men det kommer jeg ingen vei med og smeller nok bare tilbake i trynet mitt.