View Single Post
Trådstarter
4
Tusen takk for mangen fine svar! Litt info til dei som lurte. Med psykisk slitasje mener eg at stresset er forferdelig. Begynnte nettop i ny jobb da eg flyttet rett før sommeren. Har alltid følt meg flink i min jobb, men her er det motsatt, får beskjed om at eg er treig, lærlinger hadde vert inne hos sjefen og kalt meg sløv osv. Føler ikke på dette selv da eg jobber meg såpass sliten hver dag at eg ikkje fungere til noe som helst når eg kommer hjem. Det føles som et kappløp med tiden eg aldri kommer til å vinne, og når eg må jobbe unaturlig fort for mine evner så føler eg kvaliteten blir svekket. Eg får også ikkje dei arbeidsoppgavene eg kunne tenke meg, men sjefene må jo sende meg der det trengs. Sjefene er forferdelig å snakke med, nebbete typer og null forståelse at det er vanskelig å sette seg inn i rutiner til et nytt firma.
Har vel insett at eg ikkje trives så godt med dette yrket, og kunne trengt å ha noe annet å gjøre på. Noen her nevnte å jobbe hos elektrogrossist, noen som vet hva dette betaler? Kunne jo passe greit siden eg har kunnskap med utstyret dei seller.
Mange fine forslag, takker igjen for at dere tar dere tid til å svare.