View Single Post
Ber da ikke om en spesifikk måte, men ønsker å nå ett spesifikt mål.

Jeg har gang på gang nå svart at jeg ikke har tilgang verken på personen eller teknologien personen har rundt seg.
Skjønner at hva jeg ber om er på kanten iforhold til loven, velger å kalle det gråsonen da jeg finner det lite sannsynlig at politi vil bruke ressurser for å sjekke opp hvorfor noen ble uten facebook i noen timer.

Hvilke detaljer om offret behøves for å besvare mitt spørsmål?

Er det ikke mulig, nei så er det ikke mulig, og det er også ett helt greit svar.

Må da se på alternativer som desverre krysser over til mer sort enn grått på "krim" skalaen for å oppnå ønsket resultat.... pokker......

Har nå iløpet av døgnet fått plassert 2 falske profiler på vennelisten til vedkommende, gir litt mer rom for Sosial manipulering og nettfiske....

Lar det seg gjøre å vidrekoble sms mellom 2 telefon nr?
Finnes det mulighet for "facebook" å ta kontakt via telefon for feks. Gjennoppretting av konto?

Ser på det som den enkleste måten da det ikke er særlig problem å få ett nr. Vidrekoblet til ett annet for en periode.
Sist endret av NATRIX.N; 7. februar 2019 kl. 10:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.