Tråd: Oxy
View Single Post
Trådstarter
5
Jeg har hatt mange runder med abstinenser, for å si det sånn. Har gått på smertestillende til og fra de siste 23 ÅRENE. Tramadol, Somadril, Fentanyl-plaster, div Oxy, Nozinan, Voltaren, Ibux, Paracet ++ (kommer ikke på alt)

Har heldigvis vært utrolig flink og tøff som har greid å kun holde meg til reseptene mine, selv når jeg har hatt perioder helt uten resepter/tabletter. Så jeg har aldri "havna utpå.."

Men nå har jeg som sagt stått på alle disse medikamentene (paracet, neurontin, oxynorm, oxycontin) fast i snart 2 år. Så det begynner jo å bli ganske lenge. Og ser ikke ut til at jeg kan slutte med de med det første heller. For ryggen er fortsatt temmelig herpa. Var på Riksn på torsdag og hos fastlegen på fredag, og begge var enig om at jeg burde fortsette å stå på dette. Og jeg er jo enig selv også. Siden jeg faktisk har de smertene jeg har.

Så derfor tørr jeg heller ikke å nevne disse bivirkningene(?) siden jeg da er redd de vil slutte å skrive ut resept.

Så ja, spørsmålet mitt var jo derfor; Kan det være Oxypreo som gjør dette? Eller er det noe annet.?

Jeg har jo som sagt stått på dette lenge, og gått på mye annet tidligere.. Men jeg har aldri opplevd bivirkninger av dette slaget. Altså hukommelsessvikt og svimmelhet ++