View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var det:
Du ikke visste at det var avhengighetsskapende i den grad?
Vis hele sitatet...
Ja 100% skjønte ikke faren

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trodde du at du ville "klare deg" bedre enn andre?
Vis hele sitatet...
[quote=Anonym bruker;3660446]
Ja 100% jeg skulle jo bare ruse meg "en gang i blandt" og "hadde kontroll" (not)


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjorde du nok egen research, eller gjorde du ingen? Var det kompisene som gav deg informasjon?
Vis hele sitatet...
Egen research men påvirket av kompiser som var like naive som meg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde du allerede trødd over så mange andre grenser som "gikk fint" og du følte deg litt uovervinnelig?
Vis hele sitatet...
Nja følte meg ikke uovervinnelig, men var nok litt opprørsk og syns det var tøft

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trodde du at "the system" hadde bare gitt løgner?
Vis hele sitatet...
Ja. I dag vet jeg bedre og skulle ønske jeg hørte mer på det jeg bare avfeide som skremselspropaganda..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller ga du egt bare ren f?
Vis hele sitatet...
Tja.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
merker egt at jeg bruker mer og mer av livet til å tenke på, diskutere på freak osv om diverse drugs. det bruker opp my av hjernen min.
Vis hele sitatet...
Bytt miljø og finn andre måter med tidsfordriv. Man påvirkes av hva man har rundt seg og hva man oppsøker.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det bare fordi jeg er ny i gamet der dette vil bli mindre og mindre viktig, eller bør dette være et wake up call?
Vis hele sitatet...
Et wakeup call.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har _ingen_ planer om å røre kokain, heroin, speed, meth osv.
Vis hele sitatet...
Jeg tror de aller fleste har vært overbevist om det samme men så går det noen år med misbruk av milde stoffer så er spenningen med det borte og man er plutselig ikke vanskelig å overtale til å ta en stripe på nach, så blir det en vane og potensielt avhengighet etterhvert og.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva skal til for at jeg faller i drug-fellene? Klarer ikke å se for meg hvordan jeg noensinne ender opp her. Men jeg har jo igjen tråkket over grenser....
Vis hele sitatet...
Kjedsomhet, påvirkning av miljø, behov for mer stimuli, selvdestruktivitet, hjernens kjemiske sug etter noe mer og sterkere når du har blitt tolerant for mildere stoffer. Mange faktorer som kan spille inn..

At du spør om alt dette betyr kanskje at noe inni deg et sted er bekymra for at du er på vei feil vei? Det er noe du bør reflektere over og om du kjenner at du er et "lett bytte" for mer grensesprenging og avhengighet så slutt heller nå mens leken er god enn å la det fortsette og utvikle seg.