View Single Post
Sitat av Klistermerke123 Vis innlegg
Har i det siste begynt å fatte stor interesse for Ketamin og håper å få prøvd det i nårmeste fremtid. Men etter å ha lest igjennom tråden sitter jeg igjen med et par spørsmål:
- Hvordan er visuals og følelsen sammenlignet med LSD? På Lsd konkludere jeg alltid med at alt er så jævla rart. Den spesifikke tanken og følelsen slår like hardt etter 2x antall ganger. Samtidig sliter jeg til tider med å forstå selv de enkleste, hverdagslige ting på peaken.
Er dette beskrivelser som også kan passe Ketamin?
- hvorfor er ikke Ketamin bruk mer utbredt? Hva er catchen? Med forbehold om at det ikke bare er min oppfatning som er helt feil stemmer beskrivelsene av stoffet særs dårlig overens med kundemassen.
Vis hele sitatet...
Visuals er mer tilstedeværende på LSD, og du får på en måte nytt dem mer også. Ket er jævlig rart og det er ikke det visuelle du sitter igjen med etterpå. Hvis du synes LSD er rart kommer du til å ha det funny på ket; ket er fuckings weird.
Du kan få ganske bra closed eyes though, men igjen det er en totalt annen feel enn på mer tradisjonelle psykedelika. I det store og hele vil jeg ikke si at LSD og ketamin er så veldig like hverken i følelse, visuals eller tankegang, disse to er i min mening ganske ulike stoffer.

Ketamin er ikke brukt mer fordi det er jævlig spesielt. Og så er det ikke like brukervennelig. På LSD kan du loke rundt i skogen, danse på party eller utforske gulvteppet i stuen med kompiser. Ketamin er for aggresivt i full-effekt-doser så bare det å gå er en stor kamp. Ikke er det veldig sosialt heller i de doser som gjør at man får kjenne godt på effekten. I doser som gjør ketamin psykedelisk givende/spennende er det altfor lett å bare lene seg tilbake i stresslessen, lukke øynene og bli der til det hele er over.

Det sagt så er det jævlig funny i mindre doser, både som dansepulver og som lokerundtmedkompiserogle-pulver. Keybumps på byen/klubben er alltid humor. Men en bump for mye så mister du pluttselig balansen og sliter med å holde deg oppreist; og av den grunn er det ikke noe man ser så ofte rundt om som casual. I tillegg er det ekstremt lokete stoff, ting blir såpass merkelig at det ikke er for alle. Jeg kan absolutt forstå hvorfor folk ikke synes ketamin er morsomt i forhold til feks MDMA, det blir for space'a rus for mange.