View Single Post
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hva foretrekker folket her? Droppe eller snorte det? Tipper det svir ganske bra i nesen.

Har ikke helt bestemt meg enda for hva slags dose jeg skal gå for. Har jo vært gjennom en god del men k-hole får jeg vel drøye med til jeg har blitt litt mer kjent med rusen. Det er jo eventuelt bare å fylle på med litt mer om det føles greit.
Vis hele sitatet...
Dette er egentlig to forskjellige typer rus, blir ikke helt det samme. Pluss at det varer 2-3 ganger så lenge når du dropper det(Tar det oralt til dere som ikke vet hva droppe er)

Når det gjelder sviinga er det ikke så ille viss man knuser det ordentlig, men ket er stress å knuse skikkelig, du må knuse det så bra at det sitter fast i det du har brukt til å legge opp på!

Og angående det du sier om å kjenne litt på rusen, det fungerer ikke helt sånn på ket, fordi du må lære deg khole isteden, på en måte lære deg å slappe av når du er i khole, ikke begynne å tenke ææ hva skjer nå, da detter du enten ut av det eller kan ødelegge det.

Men lærer du deg å "navigere" i khole kan du gjøre hva du vil bare i hodet da! Du må ikke la ketten styre deg, men lære deg å styre den, men samtidig som den styrer deg

Blir som med en bikkje nesten da, du må ikke la den styre deg, men ikke være for streng heller, må finne balansen. Og jeg synes ikke det går så mye på mengden, for når du krysser 150mg nasalt eventuelt 5-700mg oralt så har du muligheten å komme i khole viss du legger deg ned å slapper helt av, mediterer nesten, musikk på øra eller veldig høyt med toner som er lyse og bygger seg oppover er det som hjelper meg best, for da svever jeg opp(Med en gang musikken blir mørk og går litt tregere detter jeg på en måte nedover igjen, rundt og rundt, og da klarer jeg ikke helt å kontrollere det, for da begynner jeg å tenke "faen nå går det over, og da går det jo over"

K-verden er jævelig komplisert, mer komplisert enn noe spill man kan spille hitill hvertfall. Må se på det som en kjemisk drøm f.eks

Nå spora jeg litt av, men dette stoffet har uendelig med muligheter både fysisk og psykisk. Det hjelper mot depresjoner, depresjoner så alvorlige at man kan dø om de snakker jeg om da.. Ikke deppresjoner som kommer av en fjortisskjærestekrangel..

Her er et eksempel: http://www.rsds.org/3/treatment/ketamine.html

Det er mange flere som har begynt på skolen igjen etter å ha lugget 10 år uten å klare å gå ut døra. 2-3mnd med ketamin administrert slik det skal og tilbake på skolebenken med han.

Det er mulighet for behandling med dette i Norge og, men veldig strenge kriterier, egentlig ikke vits å spørre legen en gang og det står veldig lite om det overalt. Men lurer du på noe så ikke nøl med å ta kontakt!

Sitat av Saint123 Vis innlegg
Vil anbefale å snorte det eller ta det IM.

100mg holder til en god tur etter min mening.

The K Hole 3 - 4 mg / lb 500 + mg <--- Oralt
The K Hole 1 mg / lb 100 - 250 mg <----- Nasalt
Vis hele sitatet...
Aldri anbefale noen å ta noe IM eller IV!!

Har aldri prøvd Ketamine, men kjenner igjen mye i denne tråden fra mine MXE tripper.[/quote]

Ville bare si at man kjenner igjen mye fra alle tripper i alle tripper ettersom man utforsker sitt eget hodet, og dette er veldig vanskelig å ordlegge. Men kan helt klart si at det ikke er samme rus, ketamin er mye "snillere"

Kjenner ingen som har fått badtrip i den forstand av at det har vært jævelig, derimot er det oftere at det går på at man kan kan begynne å bli lei seg over ting man ikke har tenkt over på lenge o.l

Når det gjelder MXE Tripper fungerer det helt annerledes på hjernen enn det ket gjør, ket fungerer ganske enkelt ved å bedøve en del av hjernen, ikke ved å sette igang en laaang kjede(Et bredt spektrum) med kjemiske reaksjoner som fører til at du blir tura.. Ket er mye mer stabilt rett og slett, blir faktisk brukt på spedbarn fordi det ikke påvirker vitale organer.

De som har sett National geographics Drugs Inc har vel sett at omtrent det eneste skremselspropagandaen de har mot ket er ket blære, og dette får du kun viss du bruker latterlig mye, eller viss du er veldig utsatt for det kan det kanksje utløse det. Blir det samme som at man blir schizofren av å røyke litt hasj(Det kan skje, men skjer ikke)

De siste 4 hva heter det, tja, avsnittene over jeg skrev var egentlig quota fra PetterX sin kommentar om at han kjenner igjen mye i denne tråden fra hans MXE tripper.

"Har aldri prøvd Ketamine, men kjenner igjen mye i denne tråden fra mine MXE tripper.[/quote]" Den linja skrev PetterX, resten er meg utenom det som er quotet da Fungerer ikke med edit etter 5 min..