View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forstår ikke hvorfor det har noe å si hva jeg syntes er viktig og etisk riktig. Jeg er selvfølgelig opptatt av å leve bærekraftig, og utnytte dyr og mennesker minst mulig. Spørsmålet mitt var om det var animalske produkter i rusmidler som det finnes dokumentasjon/bevis på. Jeg sa ikke om det var avgjørende for om jeg skulle gå inn for å bli veganer eller ikke. Virker ikke som det er noen som vet det heller, var det jeg regnet med.
Vis hele sitatet...
Alle gjør som dem vil selvfølgelig, men Stray_Wanderer har ett poeng og jeg tror du ser det selv også men av visse grunner unngår å svare på det fordi svaret er ikke like fint som du selv skulle ønske

Noen direkte og gode svar på spørsmål ditt har du fått av noen, resten må du nesten finne ut av selv fordi dem fleste vet ikke hvilke kjemikalier osv som brukes i narkotika produksjon av ett vært rusmiddel og hvor ingrediensene kommer ifra igjen osv.... Fjernt og avansert spørsmål
Sist endret av Alge; 26. juli 2019 kl. 13:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.