View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Hva annet skal en kalle det, når den siden ikke klarer å dra frem solide bevis på noen av sine påstander?..
Sammen med at det tilsynelatende er ingen/få av dem, som aner hvordan et virus infiserer en celle og blir formert av den cellen. En av de som tydelig har vist dette på dette forumet, er deg. Det er også noen til, noen av dem er ikke her lenger, på grunn av sin elendige debatteknikk og oppførsel. Og som heller har oppført deg i nettrollstil.
Men dere driter tydeligvis i det absolutte flertallet av epidemiologer, virologer og leger skriver og/eller sier.
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen problemer med at folk bruker begrepet hjernevasket, jeg bruker det hele tiden selv, men moderatorene her forskjellsbehandler folk fordi de er partiske. Når jeg brukte det så ble jeg truet med utestenging, men når noen andre bruker det mot den andre siden så er det tydeligvis helt okay.

Anyway, det er mange som deltar i denne protesten som er fullvaksinert og det er definitivt ikke en "utkant minoritet" som er "yttre høyreradikale", det er helt vanlig folk som har fått nok av autoritære overgrep fra staten. De har sluttet å tute med bilhornene av respekt for beboere i områdene rundt protesten. Det har forøvring ikke vært nesten noen form for vold eller rasistiske yttringer slik som fake news mediene har meldt. Det værst folkene var 2 stykker, en med et hakekorsflagg som ikke var velkommen, er uidentifisert og Freedom Convoy tilbyr en dusør for å finne ham. Så var det en kis med konføderasjonsflagget som dukket opp fullt maskert med balaklava og solbriller som ble bortvist av demonstrantene. Interessant hvordan han ikke ville bli identifisert...

Fake news media har spunnet dette til noe helt annet enn det det er, kanskje ta en titt på Viva Frei's Youtube kanal som har gått rundt og intervjuet mange av demonstrantene, så langt har jeg ikke sett noe av disse "yttre høyre" meningene media snakker om, bare vanlige folk som er lei av å bli misbrukt av staten.

Så sammenlign det med George Floyd/BLM/ANTIFA opprørene som har vært de siste årene, de ble ikke malt som ekstremister som truet "demokratiet" av autoritetene, faktisk så støttet Justin Trudeau BLM protestene og enda mer ironisk så støttet Trudeau indiske bønder som brukte lignene metoder i 2020 som Freedom Convoy for å skape en økonomisk blokade som protest imot regjeringen.

Her er hva arrangørene av demonstrasjonen har selv å si Freedom Convoy ADDRESS TO THE NATION - Feb.6, 2022