View Single Post
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Runke-Ronny? Hva faen er dette for noe tull, det er da ingen hemmelighet at ungdommer runker. Det er begrenset hvor flaut det er mener nå jeg.

Verre med voksne menn som står i 10 minutter og ser på runkende ungdom. Det er en større sak her enn oppsigelsen.
Vis hele sitatet...
Sitat av *pi Vis innlegg
Spørs om han trenger rettssak. Kan jo bare spørre sjefen om han har lyst til å sitte i en rettsak og forklare hvordan han spionerte på sin mindreårige ansatte på fritiden og om han har lyst å bli kjendis? Tror kanskje ikke det er Runke-Ronny som blir husket lengst her.
Vis hele sitatet...
Kan jo begynne å lure på om det var tilfeldig at arbeidsgiver var der, eller om det hadde en sammenheng mtp andre som har gått forbi. Det sier ikke sagaen noe om.

Poenget mitt er ikke at runking ikke er normalt for en 16 åring, eller at det ikke er litt weird å studere en forhud-rullende arbeidstaker i 10 minutter.

Jeg sier ikke at oppsigelsen er saklig eller godt begrunnet, men det er neppe den versjonen arbeidsgiver vil gi til kone, kollegaer eller i en evt sak hvor han skal bli tatt for usaklig oppsigelse.

TS vil derfor ha en spesiell tid i møte på jobb fremover uansett hvordan man vrir på og vender på det, så spørsmålet mitt er om det er verdt kampen. Runke-Ronny var bare et humoristisk kallenavn på "vennen", ikke noe å ta sånn på vei for vel? Eller er det?
Sist endret av knert1; 15. juli 2021 kl. 16:29.