View Single Post
Sitat av mathijazz Vis innlegg
Hei!
Vi er to studenter fra Trondheim som gjennom en lite givende påskeferie har fått sansen for utradisjonelle og normbrytende handlinger i samfunnet. Folk som Hunter S Thompson levde et liv til det maksimale og ble alltid sett på som en freak og ett narkohue, uteliggere lever liv som står helt utenfor det aksepterte.

Hvordan kan vi selv gå utenfor vårre trygge tilværelser og få en smakebit av det rare og uforståelige i det daglidagse samfunn? Hvordan vil folk reagere?

Kompisen min tenkte på å utføre et slags eksperiment der vi sammen går inn for å være "gærninger" og utføre forskjellige undergrunns-handlinger(kriminalitet,dumpsterdiving,narko) og dokumentere våre inntrykk og reaksjoner underveis. Derfor har vi startet denne tråden.

Kan dere gi oss forslag til aktiviteter vi kan begi oss ut på under dette eksperimentet?
Vis hele sitatet...


Gjør som en SVINGENIAL kompis av meg, omtrent være i konstant sopprus gjennom et helt år(han gikk på folkehøyskole). De drev bare på med uskyldige megarandome spøker som er til tider sinnsykt morsomt.

Om jeg skal forklare hva de gjorde så blir det ikke noe morsomt, men kan vel si at han f.eks tok seg et bøttetrekk med hasj i en lite byfoss på 17. mai når politiet gikk forbi i tåg, og siden de gikk i tåg får de ikke lov til å ta handling om noe småtteri skjer rundt dem(noe i den duren)

Siste måneden så vart han ferska, så da levde han og romkompisen hans i skogen i 2 uker! de filma masse høydepunkter igjennom hele året. Det som er sykt og sprøtt igjen da, for noen uker siden så kom det inn en narkis i boligen hans og stjal pcen, mobilen hans osv! så han har ikke sakern lengre.


Han brukte f.eks å legge seg ned på gulvet mitt på senteret å rope syke usaklige ting og diverse interne spøker osv.



Regner med at du har sett fear and loathing in las vegas sidend u nevner hunter s thompson? isåfall, les boka!


lykke til og vil gjerne titte på dokumenteringa deres for slikt er morsomt!