View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Blank løgn. Har du gløymt at dette er eit skriftleg forum?


Mi utheving. Du påstår dei ikkje finst i alternativa. Eg påpeiker at kjelda på ingen måte gir dekning for det. Nettsida henviser heller ikkje til kjelder som gir dekning for den påstanden. Alt du kan utlede frå det du har oppgitt av referanser er at tobakk inneheld det, mens din påstand altså er at alternativa ikkje inneheld det.

Eit godt tips er at denslags løgner kan fungere i muntlige diskusjoner. Det kan ikkje fungere i ein skriftleg diskusjon du ikkje kan redigere i etterkant.
Vis hele sitatet...
Er dette et skriftlig forum? Det var nytt for meg.

Kilden min opplyser om hva tobakk og tobakksrøyk inneholder, ikke hva andre organiske materialer inneholder.
Jeg har aldri skrevet noe sted at kilden sier noe om hva som finnes i andre organiske materialer slik du påstår.

Jeg skrev derimot at de stoffene er ikke eksisterende i andre materialer, om det er feil så for all del men finn gjerne kilder på at humle og alle andre organiske materialer inneholder disse 19 stoffene nevnt over her og resten av de 3981 skadelige tingene man finner i tobakk.

Enten så har du missforstått noe veldig eller så forstår du rett og slett ikke hva det er jeg prøver å si her.