View Single Post
Hei folkens!
Det er mulig denne tråden er gammel, men jeg blir utrolig inspirert til å lese alle innleggene.

Jeg er en gutt i nøyaktig samme situasjon, og jeg har funnet ut at jeg rett og slett ikke orker dette livet som spillavhengig mer. Har spillegjeld på godt over 160 000 og føler at jeg stadig vekk presser meg lengre og lengre opp i ett hjørne for hver dag som går. Har levd dette marerittet i snart 7 strake år, og det verste jeg opplever, er at jeg kun opplever dette selv, ingen andre rundt meg vet om det. Det rare er, at jeg vet jeg har problemer, men likevel klarer man ikke å stoppe, selv om man skulle hatt en gevinst på 10 000 blir denne summen fort delt opp i 1000-lapper over noen dager, og spilt bort.

Jeg føler jeg har lest alle tips og fakta om spilleavhengighet rundt på alle nettsider opp gjennom årene. Første steg for meg nå blir rett og slett og følge denne tråden som inspirasjon fremover, fordi i dag har jeg bestemt meg for å slutte helt. Jeg har prøvd før, men nå er det stopp. Å holde hverandre "accountable" i en slik prosess er motiverende. Det er godt det finns fler av oss, og jeg vet det er fler som sliter med det så spillavhengighet burde bli satt på dagsorden i mine øyne.

Lykke til videre trådstarter! Jeg er veldig interessert i å snakke med deg, dersom du trenger en "hånd å holde i". Vi sitter på en erfaring som er gull verdt i dagens samfunn