View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ugh hadde en sånn venn jeg og.. Spurte alltid om å finne på ting og fikk meg til å si ja men så kom vi dit enten det var konsert, byn, cafe eller ferie og plutselig var personen blakk så jeg måtte betale. Personen var aldri blakk men sparte hver krone til bil, reiser med kjæresten og merkeklær.. Så shtøgt som det kan få blitt, er det sånne folk som går som narsissister? Noe må jo seriøst være galt med empatien og det moralske kompasset dems.. Å snylte småsummer over flere år blir mye det særlig når man rullerer på venner og får nye å snylte på så fort noen går lei. Er sikker på jeg har brukt 20tusen om ikke mer på snyltere og det mens jeg var den som faktisk hadde dårligst råd av alle!
Vis hele sitatet...
Har antageligvis brukt noen titusen-talls kroner gjennom åra på snylte kompiser, ja..

Sier vel bare ganske mye om meg som venn når jeg nekter å spise burger mens kompisen min ‘ikke har penger på kortet’ og ikke får spist. Da vil jeg alltid spandere på han også.

Veldig dumt bare når jeg kutter han av at han må innse hvor god venn han akkurat mista og hvor grådig han har vært gjennom åra