View Single Post
Sitat av brgz Vis innlegg
Du mener at folk som ikke røyker hasj eller doper seg er gullunger som ikke kan ha det moto å ny og ne?

Har heller aldri sagt at folk som er inne ikke bruker noen former for rus. Men det er en stor forskjell på lovlig og ulovlig rusmidler.

Men jeg sier at jeg forstår godt at de ikke lar folk som røyker eller doper seg komme inn. Min erfaring er hvis man har røyket ti ganger, røyker man igjen. Og hvis forsvaret skal begynne å legalisere hasj og heroin, er vi snart som barnesodlatene/opprørsgruppene i Vest-Afrika.
Vis hele sitatet...
Ikke vær så forbanna kværulant a! 9 av 10 persjoner har røyka,røyker eller kommer til å røyke hasj i en periode i livet sitt.
prøv å fang opp hva han mener med teksten sin i sin helhet og ikke ordrett hva han skriver! Jeg har røyket hasj i 3-4 år nå! Jeg var smartest i klassen på skolen. jeg hadde 6feil på iq testen på sesjon tiderligere i år! og perfekt helse. under andre værdenskrig gjorde de hasj ulåverlig i amerika fordi det gjorde at folk ble passifister. så fuck det med at man blir utrygg med våpen i hånda.

Ja jeg skjønner godt at det er null tolleranse i militære som også etter norske låver. Men det er litt for strengt!



Men jeg har også mine egene spørsmål som følger :

1.Jeg skal til Madla i stavanger 12.januar. Jeg har ikke røyket hasj på 2 uker. Og skal heller ikke røyke noe mere før jeg skall inn. Jeg kommer til å kjøpe meg 2 nye antrekk for å ha med på oppmøte dagen. Og også legge igjen alt mulig drit hjemme. Men er de bikkjene så flinke at jeg burde bestille nytt bank-kort før jeg skal inn? Har flere kamerater som har blitt tatt p.ga lommebøker. kansje ikke så rart siden lommeboka er det vanerligste gjemmestedet når man skal ha med seg keefen over til en kompis for å chilln :P