View Single Post
Haha. Jeg ble busta med thc i urinen. Hadde ny bukse og slikt, så bikkjen gikk rett forbi meg og merket ingenting. Hadde da røykt dagen før.
Men så på dag nr. 2, hadde bikkjen markert bagen min, med klær jeg hadde vasket grundig. Da var jeg nødt å avgi urin- og hårprøve. Når urinprøven var positiv, ble det avhør, bot og tøys på rullebladet.

Jeg fortalte riktig nok bare at jeg hadde prøvd en sånn joint på et nachspiel hos en kompis, av en kompis, som jeg ikke visste hvem var.
Ante heller ikke hvor mye det var i, hvor den kom fra eller noe.
Sannheten var egentlig at jeg hadde røykt hver dag i over et år før det.
Og han skjønte egentlig at jeg pratet piss, og lurte på om det var noe mer jeg ville ligge til, men nei, jeg så ikke hva det kunne være.

Boten havnet på 3500, og det er den historien som ligger på rullebladet mitt, i en alder av 21.
Ser ikke på det som noe pes, i grunn.
De sendte aldri hårprøven til sjekk heller. De hadde funnet en del annet da, men det hørte jeg aldri noe om.
Kanskje fordi de allerede hadde meg før hasj? Gud vet.

Jeg ble sendt hjem etter det avhøret, og fikk beskjed om at hvis jeg ville inn igjen, kunne jeg avgi fastlegen min rene urinprøver, 4 ganger med 3mnders mellomrom. Kunne jeg få.komme inn året etter. Haha..

Dog, jeg aner ikke åssen det er å bli tatt når man allerede har vært inne en stund.

Og en bør vel gi seg å røyke en 3-4 uker før, siden thc'en ikke går ut av urinen på 3 uker ellerno?
Sist endret av Woddy; 4. oktober 2010 kl. 03:52.