View Single Post
Trådstarter
340
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Høres litt absurd ut at du må cashe ut for å beholde en person i livet.

Er det andre sin gjeld eller er det et barn? Kanskje du holder på å bli hjemløs, og du i så fall mister omsorgen. Hvis det er noen som blir truet, drit i det. Det går seg til. Men får inntrykk av at dette er noe annet. Hmm. Skal gi meg med spekuleringen.

Du kunne jo kjørt en horekunde-scam, det er jo en sikker vinner. Men du må leve med deg selv etterpå. Alternativet er jo å fjerne scam-delen. Fortsatt noe du må leve med
Vis hele sitatet...
Haha, tror ikke jeg skal prøve meg på noe sånn.. dette er ikke noe ulovlig eller noen som blir truet på livet, er egentlig en ganske enkel forklaring men vil ikke forklare til alle her inne. Kan sende deg pm

Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Hadde der vært noen enkel måte å bare hoste opp 60k så hadde alle sammen allerede gjort det, desverre. Og... Mener du å si at om du ikke gir noen 60k så kommer noen til å drepe noen? Jeg mener ikke å høres ut som en som stiller spørsmål ved at du er ærlig, men tenk over det: du skal være jævlig dyktig for å slippe unna med drap i norge. Og de gidder neppe risikere alt for skarve 60 tusen. Det bare gir ikke mening. Men uansett: se på det som bløff, eller ring politiet. Om du anser dette som ekte trussel, så er det din plikt å rapportere det, så de med kunnskap og evner kan håndtere dette. Ikke la noen andres liv hvile på at alt du gjorde var å kontakte folk på freak.no.
Da sitter du neppe igjen med noen følelse av at du gjorde hva du kunne etterpå.
Vis hele sitatet...
Nei, ser kanskje at dette forumet har slike tanker i bakhodet spesielt når jeg spør om raske penger... men er ingen som blir drept.
Sist endret av Mia123; 14. juni 2021 kl. 08:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.