View Single Post
Høres ut som 20-åra mine gitt, tok det som kom min vei. Eneste jeg var obs på var å lese meg opp på hva jeg kunne ta og hvor lenge uten å bli avhengig. Det som fucka meg litt var ifjord blei det et halvår med heroin, men starta det nye året nå med å gå tilbake til sporadisk røyking av hasj. Orker ikke alle de andre stoffene til jeg dauer, og mye av dem jeg ikke liker at jeg liker som f.eks amf rører jeg ikke etter at det blei litt mye en periode for noen år tilbake. Liker ikke personen det gjør meg til ei liker jeg hvor ødelagt man blir i et par dager etterpå. Alkohol har jeg bare blitt mindre og mindre fan av men kan ta meg et par pils i godt lag, men blir liksom dårlig før jeg blir full. Så nøyer meg med å bli brisen for det er så langt jeg kan ta det, også røyker jeg heller en feit en når jeg er alene og skal slappe av. Men kjenner jo at det har tatt på å herje så fælt nå som jeg har runda 30, men men. Er ikke som jeg får gått tilbake å endra på det men prøver hvertfall nå å være litt mer nykter enn påvirka i løpet av uka, så kanskje jeg kommer noen vei