View Single Post
Høres ut som du trenger en hobby altså ^_^ eller et spennende prosjekt som du kan sysle med, da blir det plutselig ikke like fristende å bare ligge på soffaen å game, munche og røyke seg gjennom helgene. 10gram på en helg var jo ganske ekstremt.. Hvordan orker du å gidde å stå opp på mandager i det hele tatt lurer jeg på Du ber om å få psykiske problemer når du holder på sånn.. Og tro du meg, de kommer sooner rather than later i sånne mongodoser. Hvis du synes tvangstanker er irriterende, så kan du jo bare glede deg til du får forfølgelsesvanvidd av skyggemonstre eller hører stemmer som hvisker dårlige ting til deg overalt

Hvis du er bekymret over pengebruken er jo det også en fin motivasjon til å roe ned 9 hakk. Om du bare røyker noen få ganger i måneden får man jo så mye bedre opplevelser.. og det til en brøkdel av prisen. (for å ikke nevne at lungene, hjernen og hukommelsen din vil takke deg)

Mentale utfordringer blir gjerne mindre plagsomme mens en er påvirket, men det kommer på bekostningen av at plagene blir mer påtrengende når du ikke er påvirket. Det som er greia med hasj er at bivirkningene ved overforbruk kommer så smygende og gradvis at man ikke merker noe til det selv (dels fordi følelsene og virkelighetsoppfatningen din blir totalt bedøvet) Så plutselig en dag "våkner" du og befinner deg med føttene godt forplanta i din egen-produserte shit og lurer på hvordan i helvette endte jeg opp her? har jo bare chilla litt med gutta i helgene også vipps oiida 5år borte vekk gitt

hvis du er så glad i å røyke så burde du jo ikke ødelegge den rusen for degselv for resten av livet. Når du først har havna utpå kjøret blir det så og si umulig å få et tilbakelent forhold til cannabis/rus igjen.

Ikke tro på alt hjernen din prøver å fortelle deg, når den først har fått smaken på det gode blir den en mester til å manipulere deg Hjernene våres er hedonistiske til de grader, så pass på å holde den i sjakk