View Single Post
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Han fikk ett kort med ett nummer, det er det jeg mente med å ringe.

Selv vil jeg sendt en klage til spesialenheten, saken blir henlagt, men selv henlagt saker kan ha innvirkning på fremtidig karriere i politiet.
Vis hele sitatet...

Beklager om jeg fremstod som en ravende galning i forrige innlegg. Det var litt i overkant kvast det jeg skrev. Burde formulert meg annerledes. Bare tenkte at det nok neppe var lurt å ringe den galne lensmannen og kanskje heller forsøke å holde distanse både i tid og rom.

Jeg skylder på Herman Friele som ikke hadde husket å komme innom å fylle på kaffeboksen i skapet , når har jeg fått x antall kopper kaffe og livet er betydelig bedre enn det var i dag tidlig

Ja du nok rett, saken blir nok som vanlig henlagt om han rapporterer det inn, men du har et godt poeng. Om hun skal klatre videre i etaten (her hadde jeg en pre #metoo vits på lager, men jeg velger å stryke for å unngå å støte noen, dere skjønner nok hva jeg tenkte og det var ikke i ondskap bare dårlig humor) og har fått seg noen skraper i personellmappen så hindrer det kanskje at hun får ennå mer makt fremover.
Sist endret av _abc_; 26. november 2020 kl. 16:17.