View Single Post
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
555
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Hahah tydelig at TS ikke "tror" på dette nei, det er 21. Desember, ikke 22.

Og dessuten har ikke Mayaene spådd at "jorda går under", men at jorda går over. Altså en ny slags tidsalder. Det er dette og ingenting annet som er "spådd". Kalenderen var faktisk rund, så den begynner på nytt akkurat som klokka, som om verden skulle ende hver gang det ble midnatt fordi det var slutten på klokka?

Er også jævlig lei av å høre "Nei har du ikke hørt at dommedagen er avlyst? Forskerne sa det".

Ingen som følger med eller? Hva som har skjedd hittil i år? Magnetfeltet endrer seg, polene flytter på seg, hvaler, delfiner, store mengder fisk svømmer på land ( også i Norge ) , fugler styrter, det hagler, tornadoer, orkaner, jordskjelv, kaldeste været hittil i historien, flest stjerneskudd noensinne i historien på en natt, unike datoer også videre er ting som får meg til å tro at ting skjer.
Men ikke nødvendigvis at " ÅNEI JORDA GÅR UNDER SEND MEG PENGENE DERES ALLE SAMMEN HAHA DUMINGER ALTSO HE-HE"

Denne videoen fra APRIL inneholder en rekke hendelser som har skjedd i løpet av 2012 og fram til April, og bare April. Og den varer i 20 minutter. Tenk på alt som har skjedd etter April som ikke er der da?

Hvis du tror at silda ble jaget på land av hval, at fuglene som styrter og flyr seg vil, og den generelle forvirringa hos dyr som faktisk bruker magnetfeltet til navigering, ja da har du litt å sette deg inn i.

Vil ikke si at jeg tror på noe som helst, men jeg tror også på naturen som nevnt over. Jeg tror ikke jorda går under, hvertfall ikke som det filmatiseres. Men uansett er det ikke stort man får gjort.

#EDIT: Den elektriske solstormen er noe som gjør at magnetfeltet på jorda endrer seg, dette er vitenskapelig bevist. Ikke bare kan det slå ut all elektrisitet på jorda men i tillegg forandrer den magnetfeltet og dermed flytter polene seg. Dette får selvfølgelig følger.

Peace.
Vis hele sitatet...


Nei, jeg tror ikke på dette, bare lurer på hvor dum Ola er.
Sist endret av ArtOfHacking; 18. desember 2012 kl. 21:36.