View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av 8989
Er keen på og tattovere ryggen...Har funnet et bilde jeg tror passer bra for meg..
Hva tror dere det koster og tattovere hele ryggen? normal rygg..(vet det kommer ann på steder osv, men hva ville du trodd?) og hvor er det beste stedet i Oslo som kan ta alle salgs tattiser=)
Vis hele sitatet...
Du er tilsunelatende 19 år gammel, og det at du har forholdsvis få poster her på nFF kan jo være med på å gi uttrykk for at du ikke er en eller annen spjæling/dvasking som henger foran PC-skjermen døgnet rundt, så det kan være du har en veltrent kropp, og dermed har litt bredere rygg. Dette vil nok være med på å sette prisen litt opp. Jeg har ikke peiling på det neste jeg skriver, men det er bare en antagelse: Dess mer intrikat og komplisert tatoveringen din skal være (farger, virkelighetsnære portretter av kone og barn osv.) dess dyrere kan det bli. Det kan selvfølgelig tenkes at du får en tatovør som alltid har hatt lyst til å gjøre noe slikt, og dermed får arbeidsgledesrabatt, men det får du vel se på. Om du skal ha den skikkelig (Og det bør du nok når du tar hele ryggen, tenk på ting som prøver av beinmarg og sprøyter og slikt) tror jeg den kommer til å koste mye nærmere 20 enn 10 k, og kanskje heller litt mer.